Direktlänk till inlägg 15 september 2013

Bloggförsök

Av Niclas & Malin - 15 september 2013 17:27

Hej......igen!

Efter att ha haft bloggen Rosengårdens Inredning i ett antal år och mest skrivit om inredning och följt andra inredningsbloggar så tänkte Nicke o jag vidga blogginläggen med lite av varje. Tvånget med en inredningsblogg blir till slut bara att arrangera, styla, fota o publicera. Till slut tröttnar man på det.

Därför ska vi blanda och delge er saker om vårt hem, familj, projekt mm.

Nya tag blir det, efter en lite hektisk men skön sommar.

Förresten så avslutade vi vår sommar igår, eftersom att vi kom hem efter två underbara veckor på Kreta.

Hoppas att ni vill följa med oss i bloggen framöver?

Kram Malin.  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas & Malin - 18 januari 2014 18:56

  Jul o nyår har dragit förbi i en rasande fart och alla lediga dagar som skulle var så sköna är ett minne blott. Nu är det ”oxaveckor” och på folk pratar om nästa ledighet. Man jagar ju livet ur sig. Är det påsk det är ledigt, eller?...

Av Niclas & Malin - 27 december 2013 19:17

Nu när julen är förbi och dom lediga dagarna börjar att minska,  så sitter jag och funderar på vad jag/vi ska göra under 2014. Jag är inte mycket för nyårslöften. Inte för att jag inte kanske kan hålla dom, men jag har aldrig känt att jag måsta tvi...

Av Niclas & Malin - 28 november 2013 22:06

Hade pappa levt så hade han berättat och skrattat hur det var när jag föddes. När mamma talade om att,  -Nu Ingemar, nu är det dags.  Jaha, svarade han?? Men jag har ju besiktningstid om en stund?? -Kanske kan jag komma in lite tidigare sa han oc...

Av Niclas & Malin - 4 november 2013 23:03

Jag har en diger samling med böcker som bara är värdefulla för mig under en viss tid. Jag har läst dom om och om igen i flera år………… men det har också kommit nya till samlingen. När hösten kommer och Malins värmeljusk...

Av Niclas & Malin - 27 oktober 2013 21:16

  Hur är det att vara fosterhem? Kan man tycka om andras barn lika mycket som sina egna? Är det inte jobbigt att ta hand om andras problem? Är det inte jobbigt att ”börja om igen” när era egna barn vuxit upp? Hur länge ska dom ...

Presentation


"Villa Rosengård" i Bräkne-Hoby kommer att handla om Inspiration, Inredning,Familjehem, Fotografering mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gästbok


Skapa flashcards